Po přidání vybraného zboží do košíku se dostanete do části, ve které bude třeba nastavit způsob dopravy a platby. V současné době zboží obvykle zasíláme z našeho skladu prostřednictvím společnosti GLS. V případě, že si objednáváte velké množství našeho zboží, s váhou nad cca 50 kg budeme nuceni umístit zásilku na paletu a poslat prostřednictvím společnosti GEIS. Cena za dopravu zůstane samozřejmě beze změny, tak jak jste si ji objednali a potvrdili v objednávce. Pokud vlastníte slevový kupón na náš sortiment, vyplňte jej v následujícím kroku - v sekci, kde zadáváte své fakturační a dodací údaje.
Na našem e-shopu prozatím není možné platit předem, platba je možná pouze na dobírku.
Následně vám zašleme emailem zprávu, že jsme objednávku přijali. V případě, že máme na skladě dostatečné množství objednaného zboží, budeme jej neprodleně expedovat. Zásilka by měla být doručena do 2 pracovních dnů.
Věříme, že zboží dorazí v pořádku a nepoškozené. Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží". Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku. V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti. Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu